عکس های سیدمهدی در اوکراین

این عکاس هام ولش نمیکنن!!!خب بذارین اول حرفشو بزنه بعداااااااا!!!

چه عجب حنیف خان شیطونی نمیکنه!!! سیدمهدی اخماتو وا کن،زشته جلوی مردم!!

 

آهااااااااا به این میگن یه آقا مهدی گل،بچه های دیگه رو ببین دارن میخندن تو هم مثل اونا باش آفررررین!!!!

من که آخر نفهمیدم چی داره گوش میده!!! ولی هدفون آبیتو عشقه...خودتو عشقه...داداش بزرگه من

داداشی پات چی شده؟الهی خواهر کوچولوت(خودم) برات بمیره!!!

آقای بابازاده الحق که مربی خوبی واسه سید بودین!!!ازطرف همه ازتون تشکر میکنم!!!

استقلاله قهرمانه  / تیمی که حریف نداره

شب تاره لنگ پاره /  تیمی که چاره نداره !

.

.

.

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه

بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

.

.

.

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه

می خوام فوتبال نباشه /  اگه اس اس نباشه

می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه

نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه

 

نظر یــــــــــــــــــــادتـــــــــــ نـــــــــــــــــــره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 تير 1392 | 11:36 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.